..Varför kollar du på mig sådär?
Försöker ta tag i dig, men inte når skriker på dig att du inte får kom tillbaka, skit i vad jag sa finns ingen anledning att ta ditt liv här idag jag förbjuder dig, NEJ fattar du inte mamma, jag ÄLSKAR DIG ta inte steget, rör inte på benen släpp försiktigt kniven och knyt dig loss från den stora sten varför kollar du på mig sådär? vad är det, kan du inte komma här? nej, NEJ! va gör du?!, inte backa! mamma neeeeeeej, din hand glider, jag kooommer taaaappaaaaa....!!
*kroppen slår igenom vattenytan*
Kan inte röra mig, är helt fast försöker hoppa men kommer inte loss utav all last last av ett chockat tillstånd av spruckna minnen tårarna rinner och jag springer hem, gömmer mig på vinden i min ensamhet, i mitt sinne ser dig mot botten sjunka tar upp den dammiga träpålen från golvet och trycker in den i min lunga ligger på rygg med andnöd och blicken börjar fallera och jag tänker, skitsamma, pallar inte med detta något mera" ..fan dig, va ska jag göra nu? Aldrig att jag stannar kvar snart ses vi älskade mamma.. hälsningar ditt älskade barn __________________________________________________________________________
Ja ja, jag vet, fätt lätta rim osv, fuck it, behövde få ut känslor o detta blev resultatet.
Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|