uppgivna änglar besvikna föräldrarbesvikna föräldrar som vill att ens liv ska förändrashopplöst fallkanske inte ångrar alltmen alla gångerna jag gett er oro och hål i ert inreoch för varje gång jag gett dig tårar på kindenmen gråt inte..tiden är knapp, åren försvinner... jagärvde ditt jag och det var av dig jag lärde mig avom rätt och fel, ändå fick du det där samtaletnär snuten ringde dig med mig i en häktescellklockan fyra på natten.. minns den kvällen änjag hade kört en stulen bil när bängen kom..er ångest efter det kändes väl som ett helvetejag åkte på villkorlig men kunde fått fängelsefan vad jag skämdes sen.. förlåtEtt system med massa tjänstefel..jag är bara en produkt av mitt samhällesom har vuxit upp och blivit det ni framställdeEtt system, som hittils inte verkat funka så braJag undrar hur ni tar hand om ungdom och barn.. i denna flummiga stad.Men jag har också vuxit mentalt med tidens gångpuffar fortfarande weed och sånt men jag lider såjag blazar fet holk med fel folk och koksar iblandkriminaliteten har jag lagt vid sidan och jag hoppas att..jag inte är ett hopplöst fallallt jag vet är att när glaset är tomt bottnar alltbesvikna föräldrarbesvikna föräldrar som vill att ens liv ska förändrasfast än dom vet att inte ett skit kommer hända..dessa uppgivna änglar
diggar som fan,besvikna föräldrarbesvikna föräldrar som vill att ens liv ska förändrasfast än dom vet att inte ett skit kommer hända..dessa uppgivna änglar