uppgivna änglar
besvikna föräldrar besvikna föräldrar som vill att ens liv ska förändras
hopplöst fall kanske inte ångrar allt men alla gångerna jag gett er oro och hål i ert inre och för varje gång jag gett dig tårar på kinden
men gråt inte..
tiden är knapp, åren försvinner... jag
ärvde ditt jag och det var av dig jag lärde mig av om rätt och fel, ändå fick du det där samtalet när snuten ringde dig med mig i en häktescell klockan fyra på natten.. minns den kvällen än jag hade kört en stulen bil när bängen kom..
er ångest efter det kändes väl som ett helvete jag åkte på villkorlig men kunde fått fängelse
fan vad jag skämdes sen.. förlåt
Ett system med massa tjänstefel.. jag är bara en produkt av mitt samhälle som har vuxit upp och blivit det ni framställde Ett system, som hittils inte verkat funka så bra Jag undrar hur ni tar hand om ungdom och barn
.. i denna flummiga stad.
Men jag har också vuxit mentalt med tidens gång puffar fortfarande weed och sånt men jag lider så jag blazar fet holk med fel folk och koksar ibland kriminaliteten har jag lagt vid sidan och jag hoppas att..
jag inte är ett hopplöst fall allt jag vet är att när glaset är tomt bottnar allt
besvikna föräldrar besvikna föräldrar som vill att ens liv ska förändras fast än dom vet att inte ett skit kommer hända.. dessa uppgivna änglar
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|