kickar en ny freestyle
sjukt infulerad av Pharoahe Monch - Simon Says instrumentalen. va tvungen att kicka något!
yo yo yo. vandrar in på scen med fetaste kicken/ du försöker lägga det tight men sparkar in ditt hue på micken/ Vilken jävla snubbe jag står här bredvid/ kolla han. baggy jeans med en might ducks keps/ bara för du reppar här med mig är du ingen gudagåva/ dödar dig så hårt att din morsa kommer in i säger "såja"/ tar din morsa i analen medans mitt cliq står o bankar skiten ur dig/ reppar skåne land med mina feta freestyle's/ grabben du blir ner mejad, legad OCH pissad på/ dissad? ja! grabben ge mig sistan på spliffen/ backar tillbaka till baren & tar en & häver den/ du ligger på märken medans jag letar bäven *DÄR E EN*/ börjar bli lite sen, kickar ut resten på gatan mot satan/ står där med mina baggy & feta sneakers kickar det fett/ sista 2 raderna lägger jag nu så backa back/ faktan är att jag går rakt på sak så fuck you!/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|