YOYO jag är fett hiphop yao yao
Några månader gammal text som jag hitta i en gammal mapp
uppgivenheten fyller hela kroppen/ hjärtkrossande drycken sväljs till sista droppen/ Nu ligger det bara 2 droppar kvar i botten/ Dropparna är av den där sorgsna sorten/ jag la korten på bordet, tärningen är kastad/ förväntningar och ambitioner förvandlas till aska/ När jag är ute och vandrar försvinner den kvävande känslan/ Men så fort jag går hem igen återvänder min ångest o ängslan/ På segregerade tankar kommer jag alltid prenumerera/ Sitter uppe för mig själv på natten och funderar/ folk gör livet till ett enda stort skådespel/ varenda konversation blir en enda frågelek/ Men för mig har dimman lättat, sen jag pennan greppa/ Och alla tyngder på mina axlar börjar sakta släppa/ Jag är inte ute ur min dimma,men jag ser en ljusstrimma/ Vägen till lycka går genom metaforer,liknelser och att rimma/ När de känns hopplöst skriver jag ner känslor på pergament/ då mår jag bättre men lyckan är inte permanent/ De går ett par timmar sen har hopplösheten återvänt/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|