Skyll dig själv
Yo homies här är en liten text som jag skrev idag ;) hata lr älska;)
mannen du hoppar på mig bakifrån - och du åker ner i backen// för att klara dig - behöver du samma sak som elektriker....KONTAKTER!// du vågar inte säga något till mig - du är lika tyst som en ninja// börjar med dina händer - gör som Yakuza, hugger av dina fingrar!// mannen tro inte att du kommer att - överleva bara för att du kämpar emot// du sa att du var underground -jag håller med,du kommer ligga UNDER JORD!// bär in dig långt in i skogen - du frågar vart vi är någonstans// det du ser är en kniv - påväg till din skalle,de bara sprutar hjärnsubstans!// jag går nu ner till dina fötter - skär sönder av dina hälsenor// precis som en fiskare som - hugger av fiskens fenor !// nu efter en ca tre timmar är jag klar med dig - du ligger överallt// precis som kroppar i massgravar som ligger under mark// tar fram en ros och lägger den på graven// kollar upp i luften och skriker "jag är fan galen"// hoppar in i bilen och sticker iväg - kör över lite bönder// fick nu slut på fantasi och kom på att jag bara drömde !//
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|