nattkrig och stukad - bänkbarn för alltid
jag sitter här. blicken har frusit fast den är tom som deras hjärtan och dimmig som en försupen mans varje man har sina bördor, grånade tatueringar berättar skeden ur mitt liv, således allt förevigat jag sitter här.. helt tom inuti lika tom som deras själar och det gör ont i mitt liv försöker handla med välmening söka det sanna, en vägledning med kärlek i men frestelserna är svåra att hålla sig undan o gräset jämt grönare där borta och inte hos oss här i skuggan ----
.. det är därför vi flummar..... färdas runt utan destination medan världen snurrar e det verkligen den här verkligheten vi blundar för? vad flyr vi till? Mitt inre svider. det är kallt dessa vintertider Just nu vill jag bara leva för dagen.. inte livet Lite hasch och fludder... jag är i himmelriket spliffen brinner.. jag hittar.. finner sinnesfriden Hela mitt liv består utav suddiga minnesbilder summerat i en fet holk och ett dimmigt glimmer Vi är vilse på stigen mot ingenstans... bänkbarn Om dom låst din port på den gård du bor i och du har blivit utslängd hemirfrån din mor kan du sova hos mig, jag har en extra säng vi kan mecka släng och utbyta några ord.. för har du bara tålamod så går det nog! Om livet är fucked och du blivit sårad, bror vet du att jag har en axel du kan gråta mot Om dina föräldrar bråkar fulla där hemma bara kom till min lya och vi rullar en femma Så du sitter där och det gör ont i ditt liv Men det kommer bättre stunder med tiden.. ... om inte har jag några gubbar med weed.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|