Spades - Klarar mig bättre själv
jag var en gång en person som skratta och vissla nu är jag en vissen själ som vandrar i dimman marken vid mina fötter skramlar och gnisslar mina rosor vill falla och vissna och jag vill nå mål som alla vill hindra försökte springa ända dit men jag ramlade innan jag nådde helt fram, nu jag är fast i labyrinten som jag skapat, där jag ger upp allt för inget alltså springer jag rakt ut i tomma intet sprungit runt och runt i denna onda cirkel i hopp om att komma fly bort från förtrycket men faller för trycket det blir bara för mycket mina känslor ger utlopp och ljuset fagnar i tunneln jag vaknar i sömnen men känner mig svagast i mörker fast jag brukar vara glad, men det är bara i drömmen sitter ensam.. men jag hör någon prata i rummet viskandes till mig: "det är över, släpp taget, ge dig till mig" ingenting hindrade mig från att se seger igen fanns ingenting som kunde stoppa himmel och helvete men jag nekade honom jag klarar mig bättre själv
skrev bara av mig litegrann, nyligen bråkat med familjen och nästan alla mina vänner så, behövde få ut lite
peace
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|