JoshaN - Skryt Del 2!
SKRYT MOTHA FUCKA!
Vers 1
Skryt del två, ja du vet hur ja gör! Spolar ner Mc s hoppar på beatet å kör! E du trög eller hög, na de spelar ingen roll. För när ja har rappat klart, så har absolut du ingen koll. Som en haltande anka, kvakar du iväg. För när ja e klar här, e de en skön atmosvär. Du vet så bra, När JoshaN e på plats. Å ja snor din brud, där e en säng, nu e de dags! Snälla lilla gumman kan du gunga me rumpan. Du e inte värt ett piss, men du duger lilla stumpan. Ni har väntat länge nu, men nu e väntan slut. För nu e ja här, å min musik e som ett missbruk. Fråga din brud, fan hon ser mig som en gud. Ja vill inte vara taski, men hon får den i sin trut. Så ta den å sug, för jag vet att du vill. Jag e bara jag, å mitt liv e rätt så chill!
Reff: Du vill va som ja! De vet alla om! Du vill va som ja! Med en ny skryt sång! Du vill va som ja! När ja steppar in! Du vill va som ja! Men jag e för bra så försvinn!
Vers 2
Vers 2, jadå kör vi igen. Ny stil, men fortfarande J till ett N. Pallar inte säga mer men ja gör de ändå. Denna låten kommer pumpas, tills nästa nyår! Men okej, de får gå, för ja glider som fan. Vill du ha beef, beefa aldrig me JoshaN. Orkar inte skriva mer, men de finns inget slut. Hakkar dig som en gruka, å stoppar dig i min trut. Ja skryter som fan, för ja vet att ja e bra. Å fuck horan doubl3, han e ingenting att ha! Ja lägger de klart, å rakt i min egen fart. När ja droppar lite skryt, så blir allt underbart. Nä ja skojja brudar, ja vill inte ha er. Ja tror på kärlek, å håller mig till en. Min baby heter Sara, den bästa som finns. Du e den jag älskar låt de alltid vara vi!
Reff: Du vill va som ja! De vet alla om! Du vill va som ja! Med en ny skryt sång! Du vill va som ja! När ja steppar in! Du vill va som ja! Men jag e för bra så försvinn!
Reccas i Helgen, så Chekka i Audio. ;)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
|