MaJo ft. 446 - Sluta, Snälla testa aldrig.. Denna går ut till Adam Olofson i Alvhem.2005 , vi går tillbaka igentänker tillbaka på allt som har häntnär du kom till oss, var du en tönt (haha)men vi visste att det skulle hända nått skumtalla på skolan va besatta av hiphopadde blev med senare, imon korthan blev vän med kim , den rikaste gangsternjag o goss hadde den rytmiska krafteni alla fall, åren gick o vi började 7 klassmed skolan blev det problem, man hamnade i tjafsja sa: yooo mecka fram en joint bruushandet börja som ett skämt men du ville testa sånt bruushanman tänker tillbaka på alla skratt o minnendet går så fort nu när tiden bara rinnerpolarna försvinner, det är snart bara jag kvarmin musik e snart allt jag har kvar...Kan någon snälla berätta..Varför ska man fortsätta klättra ?Alla mina minnen i livet..Inte mer, Då tar jag klivet..X22007 O vi snackade om haschdu ville skaffa jointen , du va i en rushatt du kan göra såhär, över en tjej"men adde, lägg av, det är inte en stor grej"vi gick ner o träffade dom dom hadde sakerna, vi bara fick domvi gick ner till stationen , över elvensen satt vi där o blazade hel kvällennär spliffen äntligen va slut (ahh)så kolla vi på klockan o tagga utja traskade till olli, du gick någonannanstansringde senare, men du var nog i en transdu var fast, i en annan dimensionville ha mer, men för mig var det nog du gick o snackade, gjorde det till stor grejalla snackade, alla visste om digdin morsa fick veta , hon blev helt galendu var ute i älvängen , kom inte hem på dagensen när du försvann, visste ingen varförvad hadde du gjort, alla svarade bara därföro jag visste att det vi gjort var felhaschet gjorde oss galne i vårt spel..(cut) Wowowoo yeah! im mista reggae ambassada (cut)
Synd att ni tycker så, men ni får väll göra som ni vill. WirrWieD, What the fuck you talkin' bout ?Dejay, Jag håller faktiskt med lite. Jag la bara ut den för att få lite kritik.