App presenterar; Skrivkramp extravaganza
Jag omges av fler punchlines än en knarkare i en chokladfabrik Du gör inget annat än att följa flocken, likt Nomadpraktik om Jesus levt idag skulle ni få se mig öva simhopp när jag väver ord i mitt rimblock med en spinnrock lämnar jag dig utan vänner, som Joeys spinoff Du rusade mot mig, hals över huvud och med hjärtat i halsgropen och krälade därifrån hals över huvud och med hjärtat i halsgropen Det är inte konstigt att whoa är fullt med dåliga soper för när en blind leder en blind faller båda i gropen Jag lämnar dig som Rädda Willy, helt utan val genom att utföra en bombräd på din korsväg Du är så dum att när du ska slå en sjua tar du med en golfbag medans jag styr artilleripjäser som ett schackparti agerar du som om du led av afasi eller apati (Fuck you) att du såtillvida påminns lida när mina slagord skallar "Slå! Riv! Nita!" Vi kanske är lika bra, men jag har millimetrarna på min sida Jag har ont om kontanter, men gott om medel att likvidera bryter inga muslimska lagar men är ändå bitvis stenad jag vänder vinden som alkoholiserade byggmaskinsförare och är en levande motsägelse som skygga fridstörare I handgemäng och slagsmål har jag ingen seger vunnen men med ett skjutjärn i handen kan ni kalla mig en "Slugger" Vi kan ändå gå en boxningrond i nån arena ta med dig ditt följe, jag går allena och tystar hela publiken som håller på dig när jag sliter upp parketter och golvar dig vållar dig otäcka benbrott och andra kroppsskador skottskador,dumpar dig i stenbrott i blodfläckade sopsäckar Medans dina låtar överlag söver barn under överdrag och antagligen skulle uppskattas av den där bögen Baard Är mina låtar utöver bra, överbra, högt över var och varenda konkurrent, som överslagsvolter kommer med varningstexter, som ölreklam och är erkänt visa som Klöver Dam är bägarens innehåll rent, behöver jag smolket det är sånt som helt enkelt händer när mitt överjag tar övertag
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|