Mvh - Självmordsbrev
Nu är jag här ensam, vaken på natten Står på pallen i hallen med snaran runt halsen Det här är mitt avskedsbrev, det sista med pennan Fan, jag vet att jag kommer få en kista i wellpapp För mycket mer än stryk får jag inte av mina föräldrar Och min brors practical jokes består av spikar i kängan Mitt sexliv styrs av om jag får gå ut med vår Buster Då är det självklart man vill släcka ljuset i tunneln Någon är på mitt rum på natten för jag känner ögonen Och det är inte för inte man tejpat rövhålet Bara glad och lugn efter jag fått i mig lite horse Jag är en fucking hora, och livet Peter North Är jävligt mobbad men har lärt mig skolka Jag äger bara en skiva och den är med Fronda Har inga pengar alls, men är långt ifrån luspank Och jag vet att jag bara får ångest i julklapp Är ingen narcissist, men älskar säga att: "Jag har fan världens bästa självdistans" Morsan min tuggar min stesolid, jag är aldrig själv OCH DEN ENDA JÄVLA TORRENTSIDA JAG HAR ÄR PIRATEBAY Man är som bäst död när det kommer till rappen Lägger upp texten på whoa innan jag hoppar av pallen
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|