Ch1mera - Dressing my naked life...[Engelska]
Jo , det vart så att ja vart sugen o skriva lite på engelska... så ja kände nånting som blev till något större än vad jag förväntat mig. Blev rätt nöjd faktist. All that I ask em is a answer on my question
I'm not ready for a new session of lessons
they'r trying to turn me into something I dont want
I lie when I tell you the truth with my whole heart
they'll need a crowbar to dig up all the wrong cards
and I'm just a phonecall from it... but that's a long part
Somedays you maybe feel weird, scared with fallen tears
I wake up everyday in fear of that all I've done just disapear
I'm not talking to anyone, they'r whispering in my ears
I don't know who... this shit has bin going on for a half of year
Shit, I'm so paranoid... That I'm scared to leave my home
See my soul, squeeze em both... standing on my freezing toes
until I get my own home ... and see myself in the TV shows
But I still stand on the same spot, lookin into the same creepy hole
Watchin my life past me by, I'm asking why? I'm to sad to cry...
But I stay up with my happy-smile... tryin to dress my naked life
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
fet text, men tycker du e bättre på svenska :P dock e det här den enda texten jag sett dej skriva på engelska så det kan lika gärna va att den bara inte va lika bra som dina andra texter (asså det kanske inte har med språket att göra...) pöss
Bildar ord av bilder
Thanks, ja vene.. ja kände för o skriva på engelska och ja kände att det gick bättre än på svenska vissa gånger. Så kanske kommer fler engelska texter.
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
Lite långa rader, jag tycker du ska försöka korta ner lite, men det är svårt, speciellt på engelska.. Lite mycket "I" också..
I'm not talking to anyone, they'r whispering in my ears
I don't know who... this shit has bin going on for a half of year
diggade det, fick skönt flyt också..
peace
be the change
thönks
En aning luddig till en början, men den blir något mer konkret emot slutet, which I liked a lot.
- Denna tyckte jag var svinfet. Textens bästa.
Fortsätt skriv :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks!
Har inte sett något engelsk med dig förut tror jag, inte vad jag minns iallafall..
Hur som helst tycker jag att det här texten var rätt skön, man fick rätt skönt gung i den på vissa ställen (Prövade den med ett beat.).
Sen är det några goa rader
: Shit, I'm so paranoid... That I'm scared to leave my home
But I still stand on the same spot, lookin into the same creepy hole
De var nog de största godbitarna i texten, mums!
You're one tasty monkey!
Thöööönks :]
Upp.
rätt bra för att va första på engelska
---------Reklamplats---------
Jag tycker det är helt okej faktiskt! En del stavfel och skit, men man fattar ju fortfarande vad du menar. Träna lite på språket så blir det fettish!Shit, I'm so paranoid... That I'm scared to leave my home See my soul, squeeze em both... standing on my freezing toes until I get my own home ... and see myself in the TV shows But I still stand on the same spot, lookin into the same creepy hole - Det var fett, YO! Kul att du kunde rimma så snyggt även på engelska. Kip itt app, mah niggah!
Thanks Beskeen, riktigt första på engelska är det ju inte. Thanks, Dirty att du diggade... Jo ja vet, ska träna på skiten, får se om det kommer fler engelska texter.
Nu när jag tänker efter så ser jag några små fel jag gjort, som jag tänkte på först men skrev ett annat för att ja tyckte det lät bättre men nu när jag tänker efter igen så gör det egentligen inte det. Upp, föresten.
frusna tår o så,lite grejjer som inte e nödvändiga som du har bara för att de ska rimma...hmm men förövrigt bra,lite kortare rader skulle sitta fint.
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Asså, har inget med tråden att göra men din keps är fett snygg;. Kan hända att jag ahr en likadan, hehe :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
KharMA, så du menar att det skulle sett bättre ut om jag tog bort "freezing toes"? Nej du. Thanks för att du titta in. mattheew, thanks... ta gärna sånt i GBn annars.
Gillas STARKT! schysst början men mkt bättre mot slutet.
Do you like maths? if so add a bed subtract ur clothes divide your legs and we can multiply!
helt ok, för långa rader enligt mig dock men när du blir bättre på att skriva på engelska kommer det med ska du se. annars va det bra lite små stavfel och sånt . pz
thanks,
upp för en sista gång.