kabbelito - emil om ja vetat att de va din morsa :(
emil om ja vetat att de va din mamma hade ja aldrig frågat :(
vet inte va ja ska säga but i need a chick!- och du är rik och fin, så vill du bli min bitch?- woups de va kanske inte de första som ja borde sagt- men blev chockad när hon sa, ja gjärna mayn de vore tight- och ja som bara skämta, fan bruden va ju jätte ful- och tjock! och hon grät, men fick godis så allt är bättre nu- chips och shit och all den skiten hon vill äta- så kan ja bara säga att ja älskar snacks om det är insidan som räknas- ja smider en plan över hur ja ska få bort dig- fan ja lider varje dag men ja lever på hoppet- ...................din jävla tjockis!! ja kan dränka dig i havet, men då skulle du svälja vattnet- och spruta ut de på mig och säga "det är fult att skämta kabbe"- ja trodde att du älskade mig, du sa att ja va rik och fin- åååh whatafuck i need a bitch, och du va en som gick förbi- jag är snygg och så och har redan en vacker tjej- naaw stackars dej, din fula jävel du skulle tackat nej!-
HAHAHAHA
Peace!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
|