Illusion - Ensam och sjuk Japp, är hemma och har feber, så skrev ner lite skit. Kanske rätt kass, men jag hade verkligen supertråkigt. Well, have fun reading!_____________________________Jag kommer tillbaka, längesen sistHAr inte haft något att göra och helgen blev pissOch nu är jag sjuk, förkyld med feberOrkar inte gå ut, ligger och glor på TVVid dessa tillfällen är musiken min bästa vänMen varför ska jag klaga, det känns ju som semester jämtEn semester där man inte orkar kliva upp ur sängenInte vart ute på ett dag, det har vart fyra da'r i värmenInte gjort någonting nu, på fyra timmarMan får roa sig med att hyra filmerLyssna på musik och sova bort hela dagarMen polarna är någonting jag redan saknarInte varit social på ett tag, livet blir tråkigtInte pallat bry mig om nånting, legat och sovitHuvudet värker, trots en massa alvedonDet känns som om jag druckit en liter acetonLegat och hostat, hela nattenLever på nudlar, bröd och vattenFörstår om du inte tycker texten är superSitter här ensam medans vännerna superTv-spel, datorn och musiken är mina enda sällskapMen nu skriver jag inte mer, så slipper du bli sentimental______________________________Holla @ me.. Kommentera gärna!