Nekrofil Musik
Postat den här innan här fast med bara första versen, börjar bli klar med andra versen nu, bara lite fin slipningar och sen ska den spelas in! Så cheka och ge kritik! PIZ!
refr. Du ska spela denna låt när du knullar lik för det här är äkta nekrofil musik gräv upp dom på samma dag, som de begravs det går inte att förneka, lik gör mig glad vers1. fram med spaden, då var det dags igen att gräva upp en ny färsk flickvän för min nuvarande har problem, med sin hygein så tar farväll av henne med eld och fotogen att välja rätt lik, är ingen konst du ser en gravsten, jag ser en kontaktannons där står deras namn, ålder och hur färska de är Åååhh.. Anna 16 år/ kåt och begravdes igår! (HENNE TAR JAG!!) Därefter grävde jag upp min nya älskarinna tog med henne hem och knulla i timmar sedan låg vi där i varandras famn nakna i min säng och myste med varann -nafsade henne i örat, -lekte med hennes hår -kysste henne i pannan -och sög på hennes tår hon är de vackraste som jag har rört vid så livlös, så kall och så vit refr. Du ska spela denna låt när du knullar lik för det här är äkta nekrofil musik gräv upp dem på samma dag, som de begravs det går inte att förneka, lik gör mig glad vers2. varför faller alla mina förhållanden isär? Ordagrant, alla mina lik faller isär av allt sex, så knäcks alla deras ben av tillslut står bara en skinpåse med ben kvar men så länge kvinnor dör, förblir jag glad för då finns det alltid en ny grav att gräva upp, och tack vare spaden går jag från singel till upptagen fick mitt första lik redan vid sju hon tog min oskuld, med ett plaskande ljud hon var vacker... innan hon blev ansiktsknullad igenom ögonhålorna, så hela ansiktet blev ihoprullat Vadå? inte äns du kan mostå sånna fina hål! in och ut för att sedan spruta håååårt! men för att du ska bli en bra nekrofil så ska du köra begravningsbil för då får du betalt för din livstil och på så vis, bli pimp för alla lik! refr. Du ska spela denna låt när du knullar lik för det här är äkta nekrofil musik gräv upp dem på samma dag, som de begravs det går inte att förneka, lik gör mig glad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|