MvH - Out of law som en taliban
Det är så, ingen tar mitt crew, vi är gata bro Rappare vill va kriminella, men kan inte ta en ton Jag hustlar o allt går runt som en piruett Men det gäller att ligga lågt som era iq-test Ibland händer det att nån glabbar i käften Så jag hamnar i rätten som hos Hannibal Lecter Fast jag bara skrattar och säger: -Nej, det var bara sallad i mecket -Vafan, jag bara klappade hästen -Va, har jag antastat henne? Hon kanske sa nej men hon var slampig o lättklädd Och efter det är det bara att tagga från stället Men Fuck free, varje rad är värd en milijon Knark är inte bajs, men mitt shit is dope Och Klockans låtar får mig att trycka på muteknappen Sluta rappa, du är ute och cyklar på djupt vatten För hellre att jag tjackar på plattan än tjacka din platta Du gör mig arg och vresig, så jag satte en panna Och Priljans är helt slut som mitt bankkonto Jag är Alfonso som racar mot praktmongos Du ser mig battla med nävar och automatvapen Så du får stryk som rassar på nationaldagen Det är ingen som vill battla så jag softar gärna I en bil som hörs på långa vägar på långa vägar Jag är ettan som snussmaken med läppar som skjutvapen Du ville bli fet som mig, men får endast en kulmage(Blaow) Men props till Dusty,Kammel,spex,djuret och GAIA Jag siktar mot toppen, och skjuter ner alla!
(Inga dissar till någon egentligen, satte bara in namn på mofo så det skulle bli lite roligare, men släng en kommentar)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|