något för oss
Mitt namn e.. fuck it, ni vet det redan Ingen anledning för mig att gnugga ut de i er fejja Samma gamla glidare fast lite seriösare Och ni får nu bevittna när jag går på beatet, dödar det Alla dissar men fattar någon vitsen? Svensk hiphop är mera som en.. typ. idol audition Kan du försöka förstå sättet jag dödar min show Har ställt in siktet och jag rör mig mot mål Släpper mixtape, det finns planer för en skiva Och kanske nått för alla er som saknar erat ri-fa Jag kämpar på, jag snackar min version av gatuslang Fast besluten om att kunna lyfta fram mitt varunamn Skivbolagen lyssnar inte heller Så länge du inte heter Timbuk mange eller petter Så vill man ha nått gjort så får man klara det själv Rappen kostar pengar så betala den själv Resor kostar pengar, videon kostar pengar, beatsen kostar pengar Allting kostar bara dagarna till ända Och lägg sen till i ekvationen att du knappast säljer units Även om du leverar fet musik typ värd miljoner Jag försöker vara liide vänlig Kanske kan de leda till en ökad skivförsäljning Kanske blir det bakslag och träffar mig i nacken Men attityden nu för tiden säger bara fuck it Många minus tecken, inga plus i mina böcker Men jag försöker lägga världen framför min fötter Så om du diggar musik, de där jag kickar på beats Så upp med handen säger hiphop är vi - unite
Något om du gillar min musik Skitsnack på ett vackert sätt precis som politik Något om du schoftar ner och tänder upp ditt weed Eller glider runt i staden i din polares bil Något om du känner jag gör, kan relatera Något om musiken är din anledning att leva Något om jag tar dig till din egen top Det här någonting, någonting, något för oss
Schlidar genom natten, jag grindar på med rappen Lägger mina ord på beatet och jag timear det med takten Många lyser upp men dom förlorar det på schlutet Svär på något, jag förtjänar krona på mitt huvud T-tay, bättre än vad ni förväntat er Fast besluten om att aldrig sluta kämpa mer Så visa mig en schnubbe med bevis för att jag suger Så visar jag en schnubbe som ga-garanterat ljuger Rattar runt i rappen, stilig kontroll Med pennan i min hand är jag brolin med en boll Tålamodet tickar som en tidsinställd bomb Satt detonera på nått jävla beat inom kort Det kanske verkar tjatigt hur jag pratar om det här Men allting i min skalle handlar om hur jag ska ta det här Hur jag ska bli ett typ exempel av en rappare Snacka så att alla dom lyssnar på mig fattar de .. jag kan göra det basic Eller rappa som att jag va hämtad straight from the matrix Kungen på min klippa som moufassa Medans många rappare dom bara skriker som chewbacca Kickar min rap för killar med knätch Tiltar min cap och taggar ut i dimmornas värld Kanske därför ingen sett mig förut Men jag ska fanemaj se till att alla träffar mig nu Så shhhhhh.. va tysta Sluta prata för ett tag och fokusera på att lyssna Du behöver shii den ta det till dig Men om du diggar gå loss, jag säger hiphop e oss..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|