Aikio - Vem e jag?
Vem trodde att någon kunglig o bra Kunde vara sånt jävla sludder som jag Någon som sjunger så bra Kunde ha dubbel moral(en snubbe som jag) Kallars för en musfälla För att jag har kuken framme när tjurfäcktas med brudar Men jag måste vara väldigt smart för jag lever än idag Så vem är jag, killen som inte bryr sig om kändiskap Så jag håller mig till att vara whoakändis För där räcker det att bara tänka flow mässigt det är inte över än förän döden möter dig Er musik är som mike tyson, skadar öronen (plaow) Jag rappar det bättre och glappar med käften Och jag slaktade hälften av ditt så kallade släkt träd Hur länge jag ska hålla på?, kanske några år Men jag vill tacka mina fans, jag älskar er båda två
ref: Vem är jag, jag är den som du inte är Om någon nämner aikio vet alla vem killen är Digga i takt om du hinner med Vem är jag, jag är den som du inte är Så vem är jag? Killen som hänger kvar och fuckar din brud Och sedan får henne att kalla dig ful Hajjar du nu, du vet vem killen är Du vet! Jag är den du inte är
Vem trodde att någon kunglig o bra Kunde vara sånt jävla sludder som jag Någon som sjunger så bra Kunde ha dubbel moral (Vem är jag) Han som bjuder dig på ett sjysst spår Och spottar så tajta rader så att jag får munsår Kan knulla när jag har lust så, länge det finns luft åt Jaa ni vet!, jag inte hjälpa att min flickvän är upplåst För palla skaffa blondin och försöka få dom fatta nånting Jag hade en fin, men hon var pantad som retur burkar Ingen mer brud diss, de va kul tills jag fick stryk Men, du tycker att knark är bajs för du röker brunt shit Haha, jag sa det igen Du är som lesbiska, det finns ingen stake i dig Hata dig själv, du kan inte få en rad i takt Gå upp i rök, som kristiania
ref: Vem är jag, jag är den som du inte är Om någon nämner aikio vet alla vem killen är Digga i takt om du hinner med Vem är jag, jag är den som du inte är Så vem är jag? Killen som hänger kvar och fuckar din brud Och sedan får henne att kalla dig ful Hajjar du nu, du vet vem killen är Du vet! Jag är den du inte är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|