I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kevin Kay - Soldier

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-11-19 02:00

Kevin Kay - Soldier

En liten diktformad text jag skrev för någon vecka sen bara för att skriva typ, kanske gillas av någon därför lägger jag upp den här!

At last, the last word is said
there's no turning back
we've made our choice, you made it for us.
Be strong now, don't fall back into the past
you're too good for it, the future is yours.
Grasp it, inhale it, be it.
Control it.

Your problem is solved
I'm off your back.
I was the leaf, you were my tree.
We'll meet again,
when the seed is too strong for the dirt
and when the sun is warm.

Flee, don't look back
I'll fight your enemy.
With a warm heart
and deep breaths.
I will be victorius, a champion.
I'll do your dirty work.

Raise my hand when you return.

Ars amandi

2007-11-19 03:20
Fin dikt! :)

Kan inte quota styckvis, men däremot kör jag lite rader ja föll för:

"the future is yours"
- Vet inte riktigt varför, den där meningen satt som en skrämd hund.

"I was the leaf, you were my tree."
- Jävligt fet rad. En riktigt frisk fläkt.

"Flee, don't look back
I'll fight your enemy.
With a warm heart
and deep breaths.
I will be victorius, a champion.
I'll do your dirty work.

Raise my hand when you return."
- Ok, nu blev det ett stycke iallafall, men just detta stycke var fan riktigt fint. "I'll do your dirty work"-raden gillade jag skitmycket.

Fortsätt droppa ditt fanskap :| Du är ju helmys när du verkligen vill!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-19 07:06
we've made our choice, you made it for us.
Be strong now, don't fall back into the past
you're too good for it, the future is yours.
Gaah, grymt bra rader där...
Don't!

2007-11-19 15:56
Tack grabbs, upp!
Ars amandi

2007-11-19 23:09
en upp på den här,,,!
Ars amandi

2007-11-20 17:56
kom igen nu whooooa
Ars amandi

2007-11-20 17:58
tycker det är en skön känsla genom hela..
be the change