Lite Om Mig
Satt och skrev lite shit.
komentera gärna
jag ska berätta vem jag är - för er som inte vet vad jag gör, hur jag är som person och lite mer// jag är ingen speciell bara en vanlig kille inget mattegeni eller datasnille// en öviks-kille med almänna tankar om livet, döden och allt jävla annat// en medeltonåring med dunkande hjärta för hiphop, gemenskap och gungande stjärtar//
men undrar nu detta - vad ska det bli av mig "man blir vad man äter" jag tar det citatet// och lever i hopp om att lyckas till slut å när jag har gjort det få nyckeln till gud//
lämnar resten till ödet - går bakåt i tiden till när jag var liten - till dagen i livet// när jag träffade dig, du är min bästa vän du blev det då och du är det än// du är den som hjälper blodet att pumpa från hjärtat till benen, hjärnan och rumpan// finns i mitt liv för att ta mig igenom de fanns du inte skulle jag inte kunna leva mer//
och mattias grundström du och jag sen dagis microbilar, kickboard det är sånt som jag minns// när vi bakade kaka med hjälp av grus och piss utan dig skulle jag hääänga på ett cruzifix//
alexander ågren är en jag skulle saknat han är värdefull och förgyller min vardag uppväxt tillsammans men vi tappade kontakt blev glad förra sommarn när allt hamnade på plats// för vi fann varann - och har roligt hela tiden ska dela på minnen och leva livet//
det är de som får mina ben att vilja gå de,många fler och jag ska aldrig skjilas åt// det är en sak som aldrig slutar som det bör för allting har ett slut hur man än gör//
nu har ni har förstått vad mitt liv går ut på att utan mina vänner så är livet slut så// jag tackar för mig och säger puss och hej till vänner som - ställer upp för mig//
www.myspace.com/danielbylund
|