konstgjord - jag kommer aldrig tillbaka
Det jag saknade innan saknar jag än När jag ville ha en framtid och bara med dig När vi tänkte på varandra och ringde samtidigt Men det är väl bara tankar efter allt jag har skrivit
Varje dag och varje kväll tänker jag på dig Och det händer att jag känner en tår på min kind
Efter alla gånger vi pratade om våran framtid Hur många barn och hur vi skulle göra med allting Ett bröllop på Tahiti på stranden med solnedgång Och smekmånad i paris, allting var som en dröm
Men jag vaknade upp, självklart utan dig Som att vi båda vänt blad och tillbaks till ruta ett
Ett stort hopp för oss båda, men jag som fick ta smällen För mitt liv var en saga, men ingen saga utan henne förlåt mig för alla gånger jag har sårat Men i slutändan var det jag som fick svara med tårar
Jag vet inte längre hur jag känner Vill börja om på nytt men inte sluta som vänner jag klarar mig kanske, vill inte ta risken För du kan lika gärna döda mig sakta när minnena brister
Varje dag och varje kväll tänker jag på dig Gråter till och från när känslorna styr mig Klarar inte av det här, jag måste få förändring även om jag grät ihjäl, jag måste få va självisk
Jag klarar inte av att älska dig som jag gör Men de känslor jag har kvar får mig att dö Och jag klarar inte heller av att inte älska dig Så vad var det som fick dig att ge ditt hjärta till mig?
Jag går ut ikväll och kommer inte tillbaks För allting vi gjort är bara minnet idag Jag somnar in ikväll och kommer aldrig att vakna För den jag alltid saknat kommer aldrig tillbaka
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|