En historia om en familj Jag vet att takten, rimmen, och så vidare är lite knas, men jag vill mer ha kritik om upplägget, om hur jag berättar del för del, BTW! OBS!Konstruktiv Kritik tack!Vers..En ensamstående mamma med nio barn hoppets viljestyrka har för längesen glidit av en ängel som ständigt lever för att ordna jobb, disk och sitt leverbröd hon vill kämpa utan sympati och stöd i mitten av varje månad tar hennes pengar slut och barnen undrar ständigt hur denna månad ska ta slut Mamman ringer och frågar om hjälp runtom i sin släkt men alla nekar, och vänder sina ryggar direkt Soc är ständigt där och fyller på dessa bördor hon försvarar sig själv men det är ingen som hör de dom hotar med att ta hennes barn ifrån henne hon tar ständigt nya kliv emot en världsände Varje kväll ringer hon upp till ett av sina barn han sitter på behandlingshem o kämpar genom varje dag Mamman håller sig stark i rösten för sin son men genom detta starka band så hör man det ändå de yngsta barnen i familjen växte inte upp med sin far han stack så fort han kunde och lämna ingenting kvar visst han ringer då o då, han skickar lite pengar men barnen behöver hans kärlek och få känna att han älskar dom, att han finns där för familjen men uppenbarligen va det något som han inte ville till och med han har skickat soc på sitt kött o blod han har det säkert bra där han bor med mat på sitt bord mamman börjar tappa sin kämparglöd, men vi håller ihop vi ska fortsätta kämpa tills den dag då vi kommer till ro jag älskar dig mamma, tack för du finns där i mitt liv jag älskar min familj, vi behöver ingen sympati