Brrrrrrrraltic - Hatar er
En fågel viska i örat att ni inte behöver slicka min röv för att få mig att rimma som internetnördar inte kan göra visst är det sant att blickar kan döda för om du inte slutar glo får du en pinne i ögat jag har inget att göra.. så ge mig en pilsner att kröka och en spliff jag kan röka tillsammans med whiskey och bourbon så jag kan bli vild som en sjökatt och dricka och köra in i en snövall du är en nolla.. som utdrag från konton till kort som blivit stulna i compton, and I really can't tell om du är utklädd till hoppborg eller bara ser ut som en korvkiosk i en gul pocoloco och klart du är sur som ett åskmoln.. för inte nog med att din brud är en slampa... hon ljuger ju också: "jag har inte sugit en kotte..." nej, men sjutusen ollon. jag vill ha kvinnor och knark och spliffar med hasch medan era "criminal minds" stimuleras genom att göra eld utav pinnar och bark.. din finniga scout...
Det här stället förfaller, Vad hände med Kammel? den enda jag känner är dusty... well well, that's life man men vafan, ska jag behöva mutas med femhundralappar för att säga att era texter är tighta.. dom rader jag läst lämnar svar som det här: "Satan vad wack" Ni är som: "Ja, jag är kär" medan JAG är för bra för det här
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|