I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Morroz - Namnlösstackare

Vår Hiphop - Lyricism

2007-11-13 17:55

Morroz - Namnlösstackare

Helluw en liten text ja skrivit på lite då o då med olika känslor o tankar kommentera gäärna ! peyce !

Mitt hjärta brinner av lycka, känner mig stark o vid liv.Känslan är egentligen helt obeskrivlig, kan man tycka.Men med hjälp av papper och penna, skapas poesi.Mitt beteende kan inte studeras genom psykologi.Mitt hjärta har flera sidor, har diagnosen schizofreni.Ett leende växer inom mig, det är helt fascinerande.En brud kan göra en lycklig, visst? Då är vi enade.Men jag har ingen brud, men jag är ändå levande.Bättre ensam, än i dåligt sällskap så ligger det till.Citat, visdomsord, vägleder mitt oförutsägbara liv.Berg och dalbana kan användas som en metafor.Så är mitt liv, de har gått upp och ner i mina 20år.Behovet att prestera på topp tär mig i samman.Ibland så önskar man att man vara någon annan.Men om jag inte dör av det så blir jag starkare.Det här är min text som är en namnlös stackare.Där allt jag skriver har en djupt ingående betydelse.Men som bara jag och ingen utomstående kan se.Jag älskar att ha sex, då adrenalinet flödar i ådern.Drömmar tar mig till himlen o liknande områden.Gud skapade synden för att vi skall visa nåden.När jag vill ha någonting så ska jag bara få den.Filosofiska frågor utan svar gör mig desorienterad.Döden är livets pris och det gör mig verkligen irriterad. Jag håller huvudet högt och låter mig inte bli provocerad.Men att medvetet leva med detta i tanken gör mig distraherad.

http://marcedwardkhalil.blogspot.com/