Jontraz - Lägger Det Tungt (hot) Tjena! Jag har skrivit en låt som jag ska spela in så fort min studio här hemma är klar :) Tyck till om vad som är dåligt, eller vad som är bra! Konstruktiv kritik och inte en massa ''suger'' eller ''bra''.Tack! här är den.vers1:*Knack knack knack* Gissa vem? Sju bokstäverDet är snubben killen svennen som ger bitches bostäderinga underkläder (haha) jag knullar oftast näckoch visst var det din brud som hade softast häck?alla fittor måste väck, lär er lite mer om hiphopin i min rond så flyger du runt som pingpongvarför skryter jag? det är garanterad sanningkan jag hjälpa att när brudar ser mig får dom avancerad andningring en brandbil, för här brinner folk av iveratt iallafall få se mig när jag autografer skriverfotografers bilder, på mig finns i bladetså säg om du vill ha det för jag tvekar inte en sekundatt slita av dig kläderna och humpa som en CPhundså kom nu hit o lek en stund för Jontraz han gör DET med honsom vågar sig nära, jag läker sårade själarmannen fuck bitches som bara bråkar och grälarref:Ni vet vem det är som lägger det tungtJONTRAZ så det är bäst att du stänger din munLägg ner, du bara levererar bullsätt er, och bara häng med en stund(x2)vers2:du är gangster du sjukskriver dig och ljugersynd att de flesta snubbar beskriver dig som ludersläpp skivorna som suger, för det är vad du görkalla mig fabulös för jag framkallar en handfull ösdu knallar fram o dör du peppras full med Pbvilket betyder bly för er som är cpett enda felsteg och det blir graven nästahoppas att du trillar dit för då jävlar ska det festasinga småmynt, här betalas med stora sedlarstora segrar inkasseras utav mig tyvärr du failarövertrasserat? den tanken skulle aldrig ha passeratså nu blir det dödligt möte som Antonio Banderasupp med vattenpistolen och råna mig med svart luvavem ska du lura inte ens morsan känner igen din nunanär jag är klar med dig, så det är bäst att du bär köksknivmen är det lönt? NEJ! för snart är du ett jävligt dött likref:Ni vet vem det är som lägger det tungtJONTRAZ så det är bäst att du stänger din munLägg ner, du bara levererar bullsätt er, och bara häng med en stund(x4)