Mvh - Amor Vincit Omnia
Jag kommer ihåg, då jag inte skrattat på länge När livet var ett skämt där jag inte fattat poängen Jag var deprimerad och rökte en feting i timmen Ett dyslexi där jag inte får fram en mening med livet Först var livet en tärning, att få sex var det bästa Men jag var inte kräsen, en femma fick räcka För många timmar i soffan, ingen vilja att jobba Jag gillar att softa, men vill ha en flicka att hålla...om Pengar löser väl inget? fast folk har dödat för mindre... Och att life is a bitch, det köper jag inte! Ingen bryr sig om mig Men finns ingen mening i att tycka synd om sig själv Men har alltid undrat:Varför kämpa för sitt bröd? Varför inte lägga ner och dö? Det är inte för musiken som pumpas Inte skrikiga ungar eller spriten i dunkar Inte heller weedet som puffas Eller få upp bilar i hundra inom sekundrar För jag sätter värde i sånt som kärlek o hopp och En stat där man äger sin kropp....men vägen är långAmor Vincit Omnia =Kärlek övervinner allt Glöden brinner varmt, och inte ens förstörs i vinterns land För hon får mig att skratta, rodna och stamma Hon låter mig andas och får tårar att stanna Men om hon inte fanns, varför gråter jag annars? ......Hon fick min låga åter att flamma Hon vill inte att mina minnen ska bli till ett rökmoln Men sluta inte vara blåögd för jag ser himmlen i dina ögon
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
tung och ärlig text gillade den.. nice..
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
najjs kommer tillbax nångång ;) pz
be the change
Schyst upplägg och helt okej rim n I dig it!Först var livet en tärning, att få sex var det bästa Men jag var inte kräsen, en femma fick räcka Första raden är played men räddas då den andra är tvärfet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt jävla underbart, damn... Allt är fan bra, ska försöka ta ut det allra bästa.Jag kommer ihåg, då jag inte skrattat på länge När livet var ett skämt där jag inte fattat poängen Jag var deprimerad och rökte en feting i timmen Ett dyslexi där jag inte får fram en mening med livetFörst var livet en tärning, att få sex var det bästa Men jag var inte kräsen, en femma fick räcka För många timmar i soffan, ingen vilja att jobba Jag gillar att softa, men vill ha en flicka att hålla...omPengar löser väl inget? fast folk har dödat för mindre... Och att life is a bitch, det köper jag inte! Ingen bryr sig om mig Men finns ingen mening i att tycka synd om sig själv - Hela det här stycket är åff de chäjn alltså! Speciellt de raderna jag strykit under, fakking fresh alltså!Amor Vincit Omnia =Kärlek övervinner allt Glöden brinner varmt, och inte ens förstörs i vinterns land För hon får mig att skratta, rodna och stamma Hon låter mig andas och får tårar att stanna Men om hon inte fanns, varför gråter jag annars? ......Hon fick min låga åter att flamma - Samma här, helt enkelt snyggt och fint. Love it! Men som sagt, diggade fan alla rader i denna, men det här stod ut lite mer än vanligt. Fett, mayn!
Först var livet en tärning, att få sex var det bästa Men jag var inte kräsen, en femma fick räcka den var fräsch dööh,tyckte de mesta i texten var fett faktiskt fortsätt så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tjaa mannen.. jag tyckte att texten va riktigt fet som vanligt när det droppas från dig mannen, kan inte ta ut någon "favvorad" men riktigt tung mannen
Livet är som en spliff, Man röker, sedan försvinner den. Peace
Tungt shiet Mvh! speciellt ; Pengar löser väl inget? fast folk har dödat för mindre... Och att life is a bitch, det köper jag inte! Pz
Momma said when life gives you lemons make lemonade Take a piss in it and serve it to the people that you hate - Ill bill
detta ser riktigt bra ut! :) många bra rader, fina rim :) gillade speciellt:Först var livet en tärning, att få sex var det bästa Men jag var inte kräsen, en femma fick räcka riktigt bra :)Pengar löser väl inget? fast folk har dödat för mindre... Och att life is a bitch, det köper jag inte! den gillade jag som fan! grymt skrivet! bara att fortsätta! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
fan va fint skrivet du hade massa grymt sköna rader som ja gillade fortsätt på denna banan de va riktigt fedt peace
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
bra text överlag... några konstiga formuleringar och sådär... kanske kommer tillbaka och är konstruktiv!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
alltså..helt sjukt..ruggigt jävla bra..skulle kunne citera hela texten..onpoint rader och punches matas med bra rim och budskap..så nice.. Jag kommer ihåg, då jag inte skrattat på länge När livet var ett skämt där jag inte fattat poängen -andra rader här e sweett..bra öppning Ett dyslexi där jag inte får fram en mening med livet -onpoint o braFörst var livet en tärning, att få sex var det bästa Men jag var inte kräsen, en femma fick räcka -riktigt bra här medPengar löser väl inget? fast folk har dödat för mindre... Och att life is a bitch, det köper jag inte! -bra skit Men har alltid undrat:Varför kämpa för sitt bröd? Varför inte lägga ner och dö? Det är inte för musiken som pumpas Inte skrikiga ungar eller spriten i dunkar Inte heller weedet som puffas Eller få upp bilar i hundra inom sekundrar -love it.. hetast i lyricism?
http://www.myspace.com/noodlestyle
OJOJOJ! Verkligen! Du har blivit så sjukt bra, det mesta är citerat. Det är snyggt rimmat osv. Allt är riktigt jävla snyggt, riktigt jävla imponerad texten igenom. Fyfan va bra!
första stycket är grymt ..du blir bara bättre och bättre
---------Reklamplats---------
Helt underbar text. Känns som lite mystisk, samt att - jag - får läsa mellan raderna för att få ut mer information. Grymt bra uppmålat.
Shit, jag blev riktigt överraskad! Har alltid vetat att du är duktig men det här var det bästa jag nånsin läst av dig man.. Du lyckas kombinera rim och innehåll på ett jävligt snyggt sätt, kan hända att det någon enstaka gång är lite rimfokuserat, men inget allvarligt. Jag är imponerad, fortsätt på det här spåret... /Ranch
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
Samma här blev överaskad!, Det var fan bland det bästa JAG läst på länge!! Tänker inte komma med utförligt just nu, för det orkar jag inte, ville bara skriva att detta är en väldigt fin text med guldkorn, du ska vara stolt
2 PJÄSER
Sjuuuukt bra Hulth! Bästa jag sett från dig.. Den är riktigt skön. Big upp på denna asså :D peace!
Lackar ur!
bra flow, finurlig substans, några desperata rim-försök drog ner helheten dock
Amor vincit omnia et nos cedamus amori
Tack så himmla mycket, det är kul att det uppskattades! Roligt även att siffersnubben kikade in. Det skulle uppskattas om ni var lite konstruktiva, och tar ut dem rader som är rimfokuserade, där det inte funkar, så jag kan förbättra det tills nästa gång.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Okej, lite konstruktiv shit:Eller få upp bilar i hundra inom sekundrar - Sekunder heter det... men det vet du nog också... det var en grejj... sen att du försöker "vända" rader när du ska vara metaforisk HELA tiden gör det lite förutsägbart... Eller med andra ord vara tvungen att göra en punchlinerad om livet och tärningar t ex... Personligen så ser det ganska simpelt ut... Men jag tycker att raderna är okej.. och jag förstår att folk gillar dom också... men alldeles för förutsägbart och enkelt... Sista stycket var skitbra och slutet på första också!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
För många timmar i soffan, ingen vilja att jobba
Jag gillar att softa, men vill ha en flicka att hålla...om
Pengar löser väl inget? fast folk har dödat för mindre...
Och att life is a bitch, det köper jag inte!
-heavy shiet
För hon får mig att skratta, rodna och stamma
Hon låter mig andas och får tårar att stanna
Men om hon inte fanns, varför gråter jag annars?
......Hon fick min låga åter att flamma
-tungt.
fortsätt..
Vila i frid Pontus holmström 1986-2006! saknad..
Tack för din konstruktiva kritik djureri, och tack Sean! Näst sista uppen nu!
japp, här kommer sista uppet.