Ouh... shit... huvudvärk, skallen bankar... halsen är alldeles torr, låter som Kalle Anka Kläderna är på, fan, jag somna på soffan, solen väckte mej, kollar på klockan Strax över fyra, suck, tar en ibumetin, tänker på han jag spöa, snacka om idioti... Handen är blå, ömmar, tänker ett tag, känner mej skamsen, lägger bandage, minimal rörlighet... Ringer polisen, frågar var jag finner den tillklippta kisen, - "Danderyd? Ok, tack". Måste sluta bete mej såhär, men, vi alla lever och lär... Dags att bege sej iväg Huvudet dunkar och det smärtar i magen prover och åter prover, har kämpat hela dagen armar fulla med nålar, kan bara vänta på svaren Bör jag stämma? anmäla? Nej, hämnas är saken har svårt att andas men lever på hoppet att en dag få spika upp den jäveln, som Jesus på korset förtjänar jag att ligga här med blodsmak i munnen, när jag kunde ligga hemma, ta ett fotbad i lugnet? Jag kommer att bli en vandrande plåga... för äcklet som såg till att jag nästan hamnade i koma Matas med dropp, är hungrig som fan, tanken slås bort när det stiger in en underlig man...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.