Det tar slut ikväll...aldrig mer en utekväll
Kvällen börjar med ett par export vid tvn Suckandes över puckona i sportpanelen men jag struntar i dem och dricker tills lugnet inträder Duschar sedan, och ikläder sig finkläder Självförtroendet växer till den grad att varje dam liknas vid öppet mål och friläge Promenerar till polarn som inte är klar och dricker lite mera där, innan vi drar på förfest hos någon vän och bekant känner mig någorlunda spänd och pregnant lugn och sansad, jag är aldrig den som hörs mest för dess skull, inte heller den som gör mest för ett knull, för jag är inte dum som andra som anser att något bara som är skönt för stunden gör det lönt med skulden av att vara den som förvållade slutet på ett förhållande eller pinsamheten vid ett doktorsbesök med en snopp som är grön... Så trots att jag skulle kunna få mer munnar än tandborstar Tar jag hellre en bekantskap för livet än en bekantskap för natten även fast det innebär att jag får använda min hand ofta... halvfull, halvborta efter mer än en handfull blandgroggar skjutsen har kommit så vi introducerar taket för botten vinglar ut till bilen, gasen i botten Väl framme är vibbarna barnsligare än en busringning brudarna kommer in gratis om de har lite urringning Killar som inte kommer in häver ur sig en massa löst snack om att kasta ölflasker på bögvakter för att citera en vän - "Vi flippar och kör, bara" likt en självmordsbenägen förare med en klippa på sin körbana förmanar de andra att följa med och shotta Jag bjuder det är min tur, åtta mintu Följt av Vanilla Sky och en jägershot den smakar jävligt gott men är gammal som gatan pengar är roten till det onda...ni kan kalla mig satan alla vill hata mig för att jag bor i Visby innerstad brinner av, ett inre hat men utmanar du mig så vinner jag, förluster...har jag inget minne av allting har sin baksida, man har hög självrisk som självisk och alla anser att man ska lida för att man inte sätter sig själv sist Men jag kommer aldrig sticka under stäven med att jag är klipsk som räven har du nåt att invända blir du klippt med näven för när jag ilsknar till blir stämningen gastkramande - som Demi Moore ni vart varnade, jag svarade, med det vackra ljudet av hur tändstift slår stället stänger, så vi springer ut "Taxi! Efterfest!"...där tar minnet slut allt jag vet är att jag kommer vakna med ångest sedan Sekvenser som åter spelas, återspelas, återspeglas tills mina tårar stelnat och jag kan skratta åt det hela Godmorgon, kemisk krigsföring är definitionen av min andedräkt sandtäckt, vem i hela helvete anlade en strand i min käft? Förstår inte varför fotbollslandslaget roat sig med min huvud heller... det här är absolut sista gången jag dricker, det är ju inte ens kul...eller blunders åsido så var gårdagen en skön kväll eh, vi kör idag igen, det är ju lönehelg... Och nej, jag har inget bättre att göra sex på morgonen...
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|