Örebro livsnjutare (fest 2007) För vi ska festa (festa!) och parta (parta!)Älska (älska!) och hata (hata!)Tända en brasa och skämta som satanLägga en vers var och slänga in reffen med guranFör nu är det fest igen, kul att träffa vänner igenSommaren två tusen sju var det bästa som häntOch jag säger det då, det var lagom med skojMed vänner tillsammans, en tänd brasa och korvSen var det andra stunder, kärlekens magiDet måste varit så att drömmen hade vägarna förbiOch det gjorde livet så mycket bättre dåMen om du inte var där så är det inte lätt att förståHela dagar som nätter, hela sommaren utDet kunde bara bli bättre, men vi somna till slutDet var dagarna då allting gick som man villeOch levde livet som man hade nittio i promilleSå ta fram drickan och lev för en stundMen bara man har en kvinna så lever ens drömJag hade världen, vänner och romantikSå jävla synd bara att jag aldrig tog en bildFör vi ska festa (festa!) och parta (parta!)Älska (älska!) och hata (hata!)Tända en brasa och skämta som satanLägga en vers var och slänga in reffen med guranSå sträck upp en hand (upp en hand!) och sjöng med ossFolk är över kärlek, vi är under sånt!För sommaren är kort, men drömmen kan göras långIngenting får oss att falla, men en öl får oss att ramlaOch jag fortsätter att svamla för alla storstäder tillsammansLåt oss festa loss, eller älska nån!Och om du vill träffas nån gång är jag den bästa på såntVi är glädjerika, vi är livsnjutareSå kom ihåg att berätta vidare hur det inte slutadeJag deppar inte längre, kan klara mig utan tjejTa ett dopp i vattnet, sedan torka på strandenKanske hångla i sanden eller somna i parkenDet spelar ingen roll vart vi är, för vi lever som vi lärOch vi heter vad vi är, ja vi heter vad vi ärSå gör dig själv en tjänst och kom till Örebro stadVåran sommarstad, du och jag, kom och få en kompiskram!
örebro app in thaiizzz!!
wooho. (=