Hm... Det känns som att du har tappat en del, eller så kanske den är snabbt skriven? Det mesta i texten tycker jag var under din nivå, om man säger så. Vissa ordval känns lite tråkiga, och vissa meningar likaså. Du brukar ju skriva bra, men det här var inte lika bra tycker jag.De bättre raderna: ------------- "o de kanske verkar som ja vänder min rygg men tillsammans me den, kan ja bättras på nytt " Bra innehåll i de raderna, och rimmet var skönt. ------------- "o ska kämpa tills att, ja får skitnice rap o får sätta mitt namn på ett skivkontrakt " Rätt så skönt rim, trots att "skitnice rap" känns lite krystat. Rätt så sköna rader. -------------Sämre rader: ------------- "Men minnen finns kvar, om saker vi gjort Ja börja me räpen, utan planer för nått " Rätt så tråkiga rader, och inte ett så bra rim. Det är olika vokalljud på gjort/nåt. ------------- "så lägger benen på ryggen, o springer mot mål för jag rimmar som få, när micken är på! " Rätt så tråkiga rader, men rimmen är rätt så sköna. ------------- Jag får somsagt en känsla av att den är snabbt skriven, och isåfall är det ju rätt så lugnt. Men ta lite tid och tänkande till det så blir det bättre.
Wazaaaa