Fat D - Drogens Slav Shit minnesluckorna bara ökar måste lugna ner migDrogerna tar över livet ska inte punda mer nejVännerna försvinner Medans jag försvinner ner i skitenTiden har stannat, Tänker bara ta livet med knivenMen kniven ä sliten, Gammal o rostLigger utslagen i soffan o svammlar om horseRedan död efter första puffen efter första skjutetAllt från weed till herion snart dags att möta slutetFlaskan i handen och den jävla Sprutan i armenSnälla kom igen kan inte någon skjuta mig i skallenVill inte leva så här vakna varje morgon o tänker när jag ska dö va??Hur ska jag få tag i min medecin? är pank abstinens vad ska jag göra?? Funderar på att vara ren,Lever ju för att punda!!Detta livet är ju bara förluster segern är ju att få blundaSomna in o aldrig mera vakna Den dagen kommer snartFör jag va död dagen då jag blev drogens slav
reffen ocksåRefx2
Drogernas slav, en gång så mådde jag braNu vill jag inte längre vill bara hoppa av snartDrogernas Slav, Döden börja närma sigabstinensen kommer och jag börja jämra mig
Här är vers 2 också:Dvers 2
Nu har jag varit ren ett tag mår mycket bättreNu för tiden är jag starkare o nu står trygghet nämreHar kommit ur skiten och har min flickvänälskar henne överallt hon är inte som vanliga bitchesNu är hon min ända drog och mitt ända hoppÄlskar henne som fan o tänker aldrig tänka omInte vända om,Tillbaka till den gammla skitenDe gammla livet,Aldrig tillbaka till de andra livetFör livet är bättre nu när man känner sig älskadAtt känna sig så här lycklig hela livet har jag längtat o väntatInte längre helt ensam,Har faktist det ganska bra nuHade jag inte träffat henne hade jag nog ramlat rakt utfrån bron,o tagit hissen till himmlen till det blåa i ovanAldrig mer ska jag bara stå där o drogaNu börja detta gå mot sitt slut alla där ute kämpa påNi som sitter i skiten,Nån dag kommer det att hända nåt