freestajl - saknad <3
inget är konstant i denna värld, inte ens våra bekymmer.. Vad är gud, vem är gud?
Varför är det ingen som kan förklara allt man får höra är att gud är det där underbara Att han alltid finns runtomkring gör man rätt har man hans säkerhetsförsäkring Han hjälper dig när du själv står utan makt sålänge du följer bibeln och går i kyrkans pakt Andra säger att han hjälper dig oavsett inte hjälpte han min morfar, vad hade han gjort som inte var rätt? när min morfars hjärta slutade slå så var det fan inte lätt kunde inte förstå, frågade gud när jag såg på min morfars porträtt Varför gjorde du inget, krävdes det ett tabernakel för att du skulle uträtta ett endaste mirakel? Han var ju förfan min morfar och jag vara bara barnet mamma sa att han skulle ut o resa men under färden störta planet Tiden gick och hans död försvann med tiden jag växte och tanken om morfar var helt förvriden Fick veta vad som egentligen hade skett, känslorna blossade upp ännu en gång och jag kunde inget annat än hata dig gud så jag dedicera dig denna sång..
en jävla påhittad man eller något som finns här och där orkar inte fråga längre vem eller vad du är för jag vet att jag aldrig kommer få min fråga besvarad kan inget annat än säga, morfar du är saknad __________________________________________________________ skrev ihop texten på cirkus 7-8min, till "Peppe - Goodness" som faktiskt ligger upp på Beats. :) Droppa en kommentar när du endå är förbi! Peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|