Freestajl - Vart Är Jag Påväg 2007.
Du kanske ser mig en kille utan känsla en kille som borde veta vad som är rädsla En normal person som ni alla andra men jag är frusen i hjärtat efter flera år av att vandra I hopp på bättre tider färglada stunder där jag inte lider, men det svider Det känns som att inom mig det pajja en säkring trodde att visste vem jag var men det var bara en hägring En duktig grabb med ett sinne för normalitet endå vet jag att i slutet slutar det utan lycka, för det är försent Jag hade min chans, men jag chansade fel hela skiten slutade med att jag satt själv med en bunt problem så allt jag kan göra är att blöda För mina sorger trycker undan all syre runtomkring tänk att aldrig få känna sin älskades beröring.. Tänk allt man går miste om tack vare onödiga känslor som kommer var gång alla mina förvirringar resulterade till denna sång
Jag känner en connection till beatet hittar en direction på mic'en inskrivet och det står.. Allt och alla jag kände och känner försvinner som grönska i skogsbränder vart är jag påväg, vart är mitt hem letar efter känslan men jag är vilsen
En självmordsgåta att lösa måntro? för här finns det ingen jävla sinnesro Här är känslorna uppriva som parmesan när man väl trott att det är över så kommer skiten igen fort som fan Vad ska man göra, är det ens någon som vet? för detta är inte normalitet, detta är tankar från en poet hör mina punchline diskret, så blir det hela lite mer konkret Säger inte att jag ska ta mitt liv, detta är ingen självmordslåt säger bara att känslor är kluriga då de slutar i glädje eller gråt Vi har alla olika känslor och mina är atm skit flera sviker mig och min tillit Så detta är terapi, släpper ut känslorna och känner mig fri för det är ingen tragedi i mitt liv Och om sanningen ska fram diggar jag inte denna stil låtar ska va roliga o chill, som mr.smith will, ett truely lyckopill Allt och alla jag kände och känner försvinner som grönska i skogsbränder vart är jag påväg, vart är mitt hem jag letar känslan men jag är vilsen vart är jag påväg?...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|