Han står där bredvid, med sitt hånande flin..
Jag sitter vid mitt fönstret och betraktar snön som faller sakta i takt med att frågor dyker upp, som jag önskar att jag fattat Varför hon fryser ut mig, stänger ut mig mitt i kylan... och varför nyckeln till dörren aldrig har passat
har vi aldrig varit menade?
svaret kan fan inte vara så simpelt.. för varje morgon som jag vaknat intill dig så har det slutat med att allt blir komplicerande
då du ångrar dig djupt.. över natten tillsammans och att du gav mig en ny chans du säger "håll bara ut" .. men jag klarar inte av denna kylan
vafan asså
bestämm dig! hur vill du ha det nu?! orken att ens få något vettigt ur dig har snart tagit slut...
vill bara blunda.. iväg nånstans där ingenting har att göra med vår knullade värld där allt går ut på lögner som sägs och löften som spräcks så känns det åtminstone.. men du ger mig drömmar igen
varje gång du dyker upp i alla jävla korsningar och ger mig valet att möta min ängel eller gå förbi du förstår väl själv att du bygger upp falska förhoppningar? fan.. om vi bara låtit bli..
vilken väg jag än väljer kommer herr ångest alltid stå där bredvid
med sitt hånande flin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|