Insert intresseväckande jävla titel...
jag målar med ord, är en konstnär som George Becks och säger allt som det är, non-fiction som goretex du är inte torr bakom öronen i en mössa av goretex du saknar rutin, är lika grön som en vårväxt du viftar med pistoler och en och annan velande hård gest Medan jag skjuter armborst - som generande hårväxt har du mer att komma med i din trevande dår-text? well, kör så det ryker - som en felande ford tex sen rensar jag bort din skit, liksom helar med sårtvätt tills alla felande spår frätt men nåt vänligt menande går snett likt en maniskt inhalerande småsprätt drabbad av förstörelsemani, författar raskt prosor om att blåsa huvudet av dig som maskrosor som lök på laxen stal jag din öl och drack den band din flickvän i ert kök och bröt hennes axel ryggen kröktes när jag stack den, hugger henne död med saxen i en pöl av av vatten som färgas röd i natten går till din son på tio år...oj, hamnade visst på sidospår tiden går och min beskriving om hur liv förgås när kniven slår i blida får får lämna plats åt fridens år, ni förstår? Så slå dig ner i mitt vardagsrum och känn dig som hemma vi kan bli goda vänner om du lovar att slänga din penna...
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|