I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Änglarna som har fallit - East to the west

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-11-02 14:52

Änglarna som har fallit - East to the west

nu har jag gjort det igen mina skydds änglar har fallit ner från himelen, dem har fåt nog av synden dem bärde allt den tyngden, så nu står jag här emsamn och ingen som håller mig kär nu är jag där där dem visste att jag skulle komma till slut, det är ju helt fucking jävla sjkut, så snälla min familj lyssna här och njut, jag ska bli en helt annan persson, det kommer från herrens ord,så nu jag sitter med knäppta fingrar runt ett bord, jag lägger allt med en fin rapp för det är mycket svårare att få det sagt, jag får ner skänsllan när jag skriver och nej nu jag inte driver. ni har get mig allt som jag kan önska men jag har min mörka glömska att jag bara tänker på mig själv och ingen annan, så ibland jag moste ta mig samman annars så kan jag komma fram till slut endan. alla saker som jag har sagt
det var inte med mening dem bara kom ut så nu får jag ta mig i agt och hålla mig till min takt. Här i min värld händer det alltid något fruktansvärt och det går alltid ut över min familj som snart kanske skiljs  men tills dess så vill jag att dem ska veta att jag älskar dem och det kommer jag alltid att göra och det kommer dem att få höra. Vi har alltid pratad om mitt liv hela tiden det ända nu jag vill är allt ska gå bra, men jag , jag är inte smart och inte lyssnar på er, fast det kanske ni ser så nu jag hoppas och ber, snälla låt det här bli som när jag var liten för jag orkar inte med skiten. Jag har jobbat hårt och det har varit jävligt svårt och det kan ni förstå, för allt handlar om mitt livs mål som jag vill nå.
Jag och min pappa har bråkat mycket och inte förns nu jag skänner trycket, trycket ner mot marken, men just nu så slog mig tanken att jag har vart helt fuckt upp allt har dragit mig ner som en stor klapp som inte vill hålla min takt. Det känns som att jag har tagit två änglar liv, så jag brukar tänka att nu har jag gjort något som jag inte vill, det känns som att jag har gått vilse i flera mil. Är det så en tonåring ska leva, det vet inte  jag det vet bara gud så snälla ge mig ett tecken jag vill inte förstöra min familj och hela släkten. jag vågar inte ta imot dåliga saker för då jag faller endå mer mot marken ner och ner och jag vet att jag inte behöver skänna mig ensamn för det finns fler det finns mer sånna som jag, och det kommer min familj förstå en dag. Shit vad sinnes jag känner mig, men ni vet att jag älskar er och min underbara tjej, utan er så skulle jag  kanske inte finnas men jag vet att ni kommer att minnas, minnas alla dem dagar vi har haft ihop, som när alla var på mitt dop och ni döpte djävulens nya son, men det har ni inte förståt för ni tar ibland mig som ett hån men kom ihåg jag kommer alltid att vara eran son. Jag tänker tillbax på alla fina minnen jag har haft med er så snälla jag ber låt det bli mer. Jag vill inge heldre en att bara hålla om er och aldrig släppa men det kommer aldrig att gå även för att det är för vårat bästa.