Aikio - Ensam ?r svag
Den är inte klar, inte slipad. men vill ha kritik! /Peace
vers1 sätt dig ett tag, jag ska berätta en sak (ensam är svag) Jag tror det är kärlek som har förändrats till hat Jag känner mig ensam och tänker på minnen Tänker på livet och vänner som försvinner Står ensam i mörkret med mitt holkglöd som vapen Och ser mig själv som det bort glömda barnet Förlåt alla vänner, men försök förstå mig idag Förlåt till min mor, förlåt till min far Förlåt mig pappa, för att vi aldrig träffas längre Kommer du tillbaks lovar jag att aldrig känna mig ensam längre Jag längtar efter, få ut mina kännslor på något jävla sätt men Men jag har lärt mig att kännslor är det bästa bläcket Jag vill att det ska vara som förr då hade jag allting En framtid, fasst jag trodde inte på denna framtid Jag är vilse i mökret, jag längtar tillbaks ... bara du vet ensam är svag vers2
sätt dig ett tag, jag ska berätta en sak Jag kan inte beskriva kännslan, men (ensam är svag) Folk ser ner på mig för att jag har en holk i jeans fickan Men dem ser inte vad som finns på insidan En pojke på 15 år, som är ensam och sårad men hur dåligt han än mår, vägrar han fälla några tårar hans vägar är smala, och han vägrar att prata Han har haft ett dåligt liv, men han längtar tillbaka jag saknar betyg, skolan är skit har ingen blekaste aning av vad jag ska göra av mitt liv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|