Jodå, fin text. Det flöt rätt så bra och rimmen var sköna. Men lite rader tagna från en test-text? :)Bra rader: -------------- "vill inte leva livet, livet som ja hatar för bilder blir till minnen & minnen blir till saknad " Skön struktur på raderna Skönt innehåll och skönt rim. -------------- "så det kommer dagar då jag vill hängas i snaran för jag känner en saknad, vill vända tillbaka " Sköna rim och bra innehåll. Det låter rätt gött när man "tankerappar" det. -------------- "för tiden med med er, var den bästa jag haft med stenar på ryggen ska jag kämpa mej fram " Fina rader, speciellt den nedre. Du fick till den rätt så bra. Skönt rim med. -------------- Sedan så fanns det ju rader som man inte tyckte så värst mycket om, rader som känns lite ogenomtänkta. Finns dock ingen som är utmärkande "dålig". Det jag tycker du borde lägga ner tid på är finslipning, för att få till ett bättre flyt där det känns konstigt. Och även tänka lite extra på rimmen och hur raderna låter. Sedan så gillar jag inte att du tar rader från gamla "tester", men det är ju bara jag det.
Wazaaaa