patrik & taylor - försökte, jag försökte verkligen..
kunde inte hålla mig borta ifrån det.
patrik:
Fåglarna sjunger inte med samma värme som förr. Det är som om de vet att det inte är vi längre.
Farbror verklighet knackar på min dörr. Överlämnar ett brev som jag inte öppnar. Du kan ha skrivit något, jag lägger det under sängen. Hoppas att det kanske står något annat om jag sover på det.
Förlåt, vet att du känner dig lämnad men förstå att så länge ensamhet är ömesidigt så är varken du eller jag aldrig ensamma..
Du ska veta att jag försökte försöker fortfarande och kommer försöka tills jag dör.
Känner du lukten av snö? Man kan nästan ta på mitt vemod nu. Hjärtedöd. Du sårar mig så djupt, älskling.
Efter många om och men så har jag insett att gräset nog är grönare på andra sidan. Men vad skulle jag göra på andra sidan ensam? taylor: När tårarna tar slut lånar vi stjärnorna de glittrar nästan lika vackert
du vet väl om att världen skulle vara halv utan dig och att jag skulle drunkna i blåkänslor om inte du hjälpte mig med hälften
och att jag skulle skicka alla änglar på skallgång i sökandet efter din själ
för ska du kasta bort den så vill jag gärna ha den i en glasburk så jag kan ta fram den och klappa den när jag saknar dig alldeles för mycket
Och du får mitt hjärta som en påminnelse om att jag i tanken aldrig är längre bort än ett andetag mot kudden.
Lookin at you through the glass..
|