frozty - skenet bedrar jag e profeten som predikar med en passion för att berikaskrika sanningen ord till till både fattiga och rikager vika när eller akta när jag lägger fram ren faktabli fucked up lr hypad pitca ner och ta det sakta skitsnack och bli rättad maxat hjärntvättadändra skepnad till röken från en pipa och bli lättadverbala ninjas som finns överallt och ingenstansfår dej att tvivla på din existens som om du inte fannspenan som min lans den enda riddaren runt bordetstår ensam i min kamp men får endå sista ordetfrån den rika lodisen och en fatigga snobbentill dom som gått in i väggen till dom arbetslösa jobbenfrån det gammla barnet till han som e senil dementfrån gatans nudister till varje civil agentciggens abstinens som inte känns gör det värretiden når sin gräns och minutrarna blir färre hög på livet men har tappat bort min fixdrömmer varje dag verklighetens matrixut i tomma inter flyter tankarnas rösterfram blir bak och väster blir östermåste hitta utgångar kryphål i systemetobserverar verkligheten men ser inte problemet men det e inte skenet som bedrar utan mörkret som ni serlöser altt eftersom men problemen blir flertwistar runt orden tills dom får en mening bättre tider kommer men alltid med förseningknyten näve som lenin men inte komunistglider runt som räven med min gatulistgatuartist smälter in i bakgrundenmedans jag faller bara längre ner i avgrundenstanna upp för stunden fånga upp sekundenmeningen e funnen men segern inte vunnenregndroppen träffar och faller vidarevrider runt tankarna på alla glidarerenodlad lirare från början till slutetsaxen glider fram efter att bandet e knutetett fast handslag blir till en snurrig blandningverkligheten ljuger så vad fan e sanning?????????????lite skumma saker med en gnutta sanning :P