oslagbar kombination - avskedsbrev FoerplayNu har vi kilat stadigt ett tag, men det börjar bli för mycketMåste ta ett steg tillbaka, och prioritera det jag tycker..-Är viktigaste för mig, och det jag älskar mest i världenFör till slut så blir det kaos, och du är inte värd detVi har haft våra stunder, minnen som jag inte glömmerMed dig och polarna, men nu är det dags ätt stänga dörrenhar skadat så många, men allra mest mig självalla rykten som du gett oss, feels like im stuck in hellså hoppas du förstår mig, och accepterar mitt beslutFör efter det här, så ökar klyftan mellan jag och dujag andades din luft och visst du gav mig all den glädjenvet att jag kommer sakna dig, men saknaden blir förgävesDet blir att börja om på nytt, helt back to scratchbygga upp det jag rasat, och en bättre atmosfärmen tack iaf, för alla minnen som du gett migdet här är avskedsbrevet...från mig till mary janeservoJapp nu är det dags igen för oss att säga hej dådu var vårt allt en gång så jag hoppas att du kan förståacceptera vårt beslut och finnas kvar som en väninte vi som en, inte nu och inte senAlla kvällar som vi delat, är minnen som alltid finns kvardu gav oss mycket kärlek, men du gav oss även mycket hatdet är för våran skull, det blir som det blir nuallting som vi hade kommer ändå aldrig suddas utallt dåligt ska göras om, detta blir min nya nya starthoppas att ni stöttar mig och jag hoppas att det slutar braallt för mycket skit, har redan hänt detta årdu och jag åt varsitt håll, jag springer och du gårDu var soft, men det är du än i dagmen det blir för mycket skit, om det fortfarande är du & jagså jag greppar pennan, tillägnar det här åt dighej då min prinsessa, hej då mary jane