Nekro - Fest I Sundsvall Vers 1 Vi sitter här i soffan, drar igång ett sjysst beat.// Ringer fler brudar och ber dem komma hit.// Häller upp några groggar, något som vi gilla.// Festa här i Sundsvall, tare lugnt å bara chilla.// Det plingar på dörren, går dit och ber dem komma in.// Shit vilka brudar, alla va lika fin.// Dem tog plats i vardagsrummet, ikväll ska ja få flummet.// Jag lovar å svär, för Nekro är nummer ett.// Jag sätter mig bredvid dem, vi skrattar, vi ler.// Kollar ut genom fönstret, brudarna blir bara fler å fler.// Det känns som om draget här kommer bli stort.// Synd att en natt går över ganska så fort.// Men det är lugnt fler helger kommer framöver.// Vi fester tills vi ligger på golvet å ögonen blöder.// Å när ögonen slutat blöda, ska vi forsätta slöa./ Brudar är ju här så vi har nånting å göra.// Refräng Nekro är här så va lite artig.// Upp med händerna för ikväll så äre party.// Alla är välkomna, vill inte få nån på fall.// Så kom in på festen här i Sundsvall.// Vers 2 Ni frågar 'Hey Nekro, har ni nå Bacardi?'// Ja är glad att ni frågar för trots allt så har vi.// Häller upp en, två, tre, fyra, fem, sex glas.// Va fan är vi bara sex, de måste va nå knas.// Nä, för resten är där borta och sippar på cider.// Bacardi är de bästa, dem måste dricka flera liter.// Men fest går inte ut på att bli den fullaste.// Man ska ha kul så mina fester är dem roligaste.// Det är så jag varit med om och upplevt själv.// Ta en ledig helg, åk hit och festa med oss ikväll.// Uppför dig, va trevlig och jag lovar att vara snäll.// Men ja varnar dig, banga mina brudar så får du smäll.// Bara slappna av och slänga upp en fet snus.// Sitta här inne och värma sig i ett varmt hus.// Kanske röka nån cigg och känna alkoholen värka.// Ja kommer med mer sprit, vi fortsätter festa.//
Vers 1Vi sitter här i soffan, drar igång ett sjysst beat.//Ringer fler brudar och ber dem komma hit.//Häller upp några groggar, något som vi gilla.//Festa här i Sundsvall, tare lugnt å bara chilla.//Det plingar på dörren, går dit och ber dem komma in.// Shit vilka brudar, alla va lika fin.//Dem tog plats i vardagsrummet, ikväll ska ja få flummet.//Jag lovar å svär, för Nekro är nummer ett.//Jag sätter mig bredvid dem, vi skrattar, vi ler.//Kollar ut genom fönstret, brudarna blir bara fler å fler.//Det känns som om draget här kommer bli stort.//Synd att en natt går över ganska så fort.//Men det är lugnt fler helger kommer framöver.//Vi fester tills vi ligger på golvet å ögonen blöder.//Å när ögonen slutat blöda, ska vi forsätta slöa.//Brudar är ju här så vi har nånting å göra.//RefrängNekro är här så va lite artig.//Upp med händerna för ikväll så äre party.//Alla är välkomna, vill inte få nån på fall.//Så kom in på festen här i Sundsvall.//(2x)Vers 2Ni frågar 'Hey Nekro, har ni nå Bacardi?'//Ja är glad att ni frågar för trots allt så har vi.//Häller upp en, två, tre, fyra, fem, sex glas.//Va fan är vi bara sex, de måste va nå knas.//Nä, för resten är där borta och sippar på cider.//Bacardi är de bästa, dem måste dricka flera liter.//Men fest går inte ut på att bli den fullaste.//Man ska ha kul så mina fester är dem roligaste.//Det är så jag varit med om och upplevt själv.//Ta en ledig helg, åk hit och festa med oss ikväll.//Uppför dig, va trevlig och jag lovar att vara snäll.//Men ja varnar dig, banga mina brudar så får du smäll.//Bara slappna av och slänga upp en fet snus.//Sitta här inne och värma sig i ett varmt hus.//Kanske röka nån cigg och känna alkoholen värka.//Ja kommer med mer sprit, vi fortsätter festa.//
Refräng(x3)