Rabbiz - Tankar
Vers 1 Alla känner väll till att han är inkompentent, ointelligent Och hans fru kan intyga, 100 procent impotent USAs president är ett sjukt experiment Av en docent som blir glad över ett icke godkänt Detta instrument tror han är eminent En regent som kan ändra USAs fundament Amerikanerna har ett stort politiskt sortiment Fast hela deras parlament är ett jävla monument Fullt av kristna fundamentalister Jag hatar er mer än terrorister och nazister Ni hatar vetenskap och ateister Den amerikanska regeringen borde bli satt i fängelse som ligister Överdoser av unga heroinister Nykterister fördömer tunga fyllerister Mina tankar förgyller min vardag Mitt liv går fram och tillbaka som ett kollektivtrafiksbolag Vers 2 Det blir kalabalik när jag har statistik i matematik Som när USAs republik försöker sig på politik Ett patetikskt försök att framställa USA som magnifik 9 av 10 är sämre än bibelns lyrik Min fysiska musik kommer förstöra din defensiv Min taktik är att successivt förgöra ditt sexliv Erotik är ett bra sätt att frigöra sperma från sitt underliv När jag skjuter i en katolik får hon gottgöra med klosterliv Jag skulle vilja prova på att vara en romersk legionär Gör jag något fel blir jag piskad med granbär Erövrar vi en stad våldtar jag deras kvinnor Hotar med ett knivblad och nu har jag några sex slavinnor De fyra sista raderna vart helt misslyckande Men så är det om man har spritproblem och stressen är tryckande Så so what fyra usla rader? Vet knappt vad jag skrev, och tänker inte börja skriva ballader Vers 3 Jag kontrollerar och absorberar En person som flera borde idealisera Jag argumenterar för att legilisera Alla droger som vi har kriminaliserat Föräldrar vill censurera allt som existerar TVn ska inte informera deras barn att onanera Kristna vill invadera kvinnors rätt att abortera Politiker vill profitera och snus taxeras Vi måste fan agera men istället börjar vi applådera Muslimer protesterar och själv exploderar Bara för profeten Muhammed blir publicerad Men inte fan är Sverige isalmerat Jag addresserar alla som känner sig identiferad Jag analyserar och dikterar Kontrollerar att allt fungerar och är placerat Allt jag tänker blir tillslut komponerat
kritik tack :D
You keep believing, I'll keep evolving
|