LL CJ-sumerar sitt liv
jag mins när jag var liten när livet var så lätt jag kunde ha en rosa tröja utan att tappa min respeckt men som alla ghetto barn så skulla jag åxå ha en dålig uppväxt från 1-9 har jag varit hatad av våran magister bara för att man hade annan kultur och hängiga byxer man märkte vilka som var sina vänner och inte de var dom som backa upp en när de vart förhör hos polisen och inte dom som uttnytja en för dom ville få tillgång till spliffen på gatan fick man snabbt jobb som en liten springpojke på julafton när alla fick persänter var jag ute o hazla så alla creackheads fick den efterlängtade smoken har blivit av med lämpen för att jag slår folk på keften så nu har man blivit ett soce fall och tappat lämpen om jag bara kunde så skulle jag ändra på alt som gick fel bli mammas och pappas lilla pojke igen så dom få se att jag kan ändra på mitt sätt och attityd ja menar nåting är fel när man har plockat 14 n****z liv för de ända jag har i tanken just nu är att ta en över dos kokain
hade lite bråttom när jag skrev det här hade inte tid att fin slipa texten men hoppas att det ska gillas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|