Desdichado- Burning Feet (svensk)
//jag kallar det burning feet ett sinnestillstånd du kan inte göra ett skit åt att timmen e lång du ville hitåt men fick knata i en annan snirklig riktning matklöshet, rastlöshet blandas mitt i ditt liv// burning feet, att stå i bostadskö i en värld av vuxna för barn där dom stora stör ropa högt hjälper aldrig ett adhd barn då sätts han i ett ensamt rum å tänker jag vill slå er snart men e det konstigt när rastlös och maktlös tvingas på en pojke tills han knaprar på sitt armstöd i otålighetens stekande sol brinner hans lunga ingalunda skall han få finna sitt sinnes skugga
burning feet knalla till alla arbetsförmedlingar förnedrande tvingas blotta sina framstegs förseningar burning feet ett körläger för stumma burning feet en ölhävare drunknar en 5 årings väntan på att få gå från matbordet eller den bästa matchen som inte någon avgjorde när frustrationen växer i kroppen tills sömmarna brister du förnimmer ditt livs värsta mardröm och fötterna brinner ref burning feet din flickvän vill ta nåt uppehåll egentligen bara för att gå omkull med nån du sitter som en kopplad hund å hoppas dumt att du slipper stoppas upp innan du gått på grund fast du bottnar lugnt man upplever känslan som nån som torterats och i sinom framstår man som lobotomerad för att ovetskap tar fler offer än fakta, det är fakta. och bara vetskapen om det är fucked up! burning feet sista lövet som klamrar sig fast än sista skilda pappan som packat sin kappsäck sista nyktra alkisen som sparkar sin parkbänk sista barbie-modellen som knarkat bort plasten men det är långt kvar till mångt och mycket innan lugnet sänker sig så jag accepterar saker för vad dom är, inte vad jag tänker mig men frustrationen växer i kroppen tills sömmarna brister jag förnimmer mitt livs värsta mardröm och fötterna brinner jag kallar det burning feet ett sinnestillstånd du kan inte göra ett skit åt att timmen e lång du ville hitåt men fick knata i en annan snirklig riktning matklöshet rastlöshet blandas mitt i ditt liv
life is a motherfucking rollercoaster so I'm starting to consider the farfarsbilarna
|