r.i.p mormor - granen den här låten är till min mormor som dog för 6 veckor sedan.en express till himlen, ja det tog du/ett hårt liv har du levt, 87 år blev du/du var den bästa mormorn som fast på jorden/ja det var du, sanna dom orden/jag fick inte vara med dig när du gick bort, jag var långt bort och tog det jävligt hårt/du kunde känna min sorg hela vägen från götet.ref: Min kärlek träffade dig, du svarade mig sen flög du hem till hiimleeen. *mmmmmmmm*igen.när jag såg din kista så började jag gråta, jag kommer aldrig att förlåta/ GUUUUUD för att han förde bort dig, upp till himlen./jag hoppas att du förstår min kärlek till dig, vi träffade inte varande så ofta men kärleken till dig finns hos mig/du flög iväg fr¨n mig, du hade ont/jag kunde inte acceptera ditt öde, det var döden.ref: -slut.kommentera gärna, har tankar på att spela in den men vet inte om dom raderna räcker.pease out r.i.p ingeborg granmalm
testa att spela in det du har ... om du inte är nöjd.. spela om den.. en rip låt måste även ha känsla i flowet... lycka till peace.