Vers 1 ja får sömnlösa nätter med gråten i halsen å ja drar mej sedan upp, me tårar i handen när ja tänker tillbaka blir ja sentimental vill dra mej tillbax å bara ge dej en kram försöker ta mej upp men ja ramlar i skiten vill ha dej tillbaka men samtidigt inte för vi kunde bli 2 som tog varran i hand vandra genom livet å få känna på lyckan men den risken blev mindre för varje dag som kom du å ja tillsammans andetag från oss tänker på den tiden då ja kramade dej då vi skulle bli 2 men nu får ja klara mej själv å de kommer kännas tungt för ja älskar ju dig vill vara där med dej, men du lämna ju mej svårt å stå benen för mår sämre än dom flesta för varje dag som kommer bildas fler hål i hjärtat Refräng 1 ja brister i gråt hoppas vinden vänder håll för livet känns svårt så ja skriver en låt men, inget blir bättre, livet blir sämre har tålamodet kvar så hoppas skiten tar vändning ja brister i gråt hoppas vinden vänder håll för livet känns svårt så ja skriver en låt men, inget blir bättre, livet blir sämre har tålamodet kvar så hoppas skiten tar vändning Vers 2 ja faller ner till marken som en ängel utan vingar å tårar kommer fällas, tills ja slutat lida så ja frågar mej själv hur kommer detta gå för vad jag än gör, så känns de svårt men försöker ta mej samman med pennan i handen vilket som känns tungt för ja slängdes till marken du å ja tillsammans svårt å tänka på nå annat så nu vill ja bara att du ska lämna mina tankar för vill kunna tänka klart å ja vill känna mej glad står kvar på samma plats men ja ska kämpa ett tag tills ja ramlar omkull med gråten i halsen har inget att förlora så ja vågar ta chansen du är den ända som kan läka mina sår snälla kom tillbaka, världen den är hård vi kunde hålla i handen du kunde somna i famnen men du gick annan väg, så ja gråter förgäves Refräng ja brister i gråt hoppas vinden vänder håll för livet känns svårt så ja skriver en låt men, inget blir bättre, livet blir sämre har tålamodet kvar så hoppas skiten tar vändning ja brister i gråt hoppas vinden vänder håll för livet känns svårt så ja skriver en låt men, inget blir bättre, livet blir sämre har tålamodet kvar så hoppas skiten tar vändning
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER