Problem - Sköt du ditt, och ge fan i resten.
Som det ser ut nu, så går allting före skolan// folk dom säger: ''din framtid är rätt spolad''// ''det skiter väl jag i'', svarar jag och fnittrar// inte jag som kastar bort mitt liv på dagar som kan kvitta// japp, mina ord för stunden från den grova munnen// Dom säger: ''Men om du vill ha ditt studiebidrag så är skolan tvunget''//
''Men käften, gå till pluggat, sköt ditt eget''// ''Innan båda du och dina äckliga vänner får möta tegel''// ''Och hur fan ser du ut har du hört om spegeln?''// ''Nej det värkar inte så, sluta käfta rövansikte''// Det beskriver ungefär 5 av 7 mornár i veckan// då alltid ngn ''Hyper-Pluggis'' kommer & käftar//
tror dom ''vet bäst'' om vad som kommer hända// typ: ''Du kmr bli en alkis''. ofta, jag menar// bara för att jag hatar skolan kommer jag bli illa-luktande uteliggare// nej verkligen inte, du kan illa tvunget utesluta det// hör du mig klaga för att du älskar skolan ?// nej men håll käft då du din äckliga hora//
jag får cp ryck, kände verkligen att berätta detta åter// får säkert kritik som: ''Ge dig, stäng denna tråden''// men käften, ''Nästa gång kan du skita i att läsa''// ''ist för att sitta där och se dum ut & pilla dig i näsan''// jag skiter väl i om allt är krystat, skiter i allting föresten// så.. sköt du ditt, och ge fan i resten//
-----------------------------------------------------------------------------
Pajjs...
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|