klaCC & Frida - Jag spottar på dig
JohanVers 1:
Jag vill säga vad jag tänker så lysnna nu bejbeatt jag ligger ensam kvar & tänker på dig i sängendu formelerade min tankar,mitt sätt att leva påatt jag gav upp så jävla lätt kan jag inte själv förståmen du gav mig känslan om vad kärlek och hat kan varadet vi hade först var kärt men förvandles på några veckordagarjag hade gett min hand, ringen skulle ditför ja ville skapa framtid,för med dig hade jag ett livsket i vad du sa, jag visade ej intressetjag bara sa okej men tänkte på det dagen efterdu hjälpte mig med allt men jag behandla dig som skitnu är världen grå och jag saknar dig i mitt livingen som finns där hemma när jag kommer hemingen som ligger där och kallar mig för älsklingensnälla kom tillbaka jag saknar dig emmizjag älska dig.......du och jag för evigt
FridaVers2:För allt som vi gjort kommer aldrig kunna glömmavi gjorde allt tillsammans kommer aldrig sluta drömmaom ett liv med dig där det är du och jag förevigtvi hade fina stunder och jag älska dig ärligtmen allt är över nu för du behandla mig som skitdu valde drogerna och du spotta på mitt liv du ljög om allt du sa och du ljög om att du älska migoch efter allt så ångrar att jag träffa digjag vet att du mår dåligt och du pallar inte skiten men ta dig i kragen det blir bättre med tidenjag trodde allt va bra men det var bara en falsk fasadkärlek på låtsas och nu känner jag bara hathatar dig men älskar dig på en och samma gångjag vet att det är sjukt och att väntan är långinnan jag glömmer dig och minnen som vi harför jag vill va med kalle i alla mina dar!
ah sorry, tack så mycket :)