hamidoS - Vem E De
Vem e de som säger att livet e långtifrån hårt allt rullar på så lätt?// Vem e de o vem gav de rätt att kolla på maj snett?// Vem e de som sa att framtiden e framtiden det som har skett har skett?// Vem e de som aldrig suttit på sina knän o bett?//
Kollar bort så fort mitt namn nämns// Ler mot maj men ändå i min famn skäms// Det kanske inte visas utåt men det känns// När det varmt jag fryser och när det e kallt jag bränns// Man känner sej inhägnad inburad spm ett djur// Som om polizia tatt daj och slängt i daj i en bur// Dag in dag ut alltid kollat upp önskat att det va min tid min tur// Men hur skulle det hända när var o hur?// Det kanske ligger nåt i det när man säger det som sker det sker// Det man hör e det man hör o det man ser e det man ser// Frågan e varför man skrattar när man vill gråta och när man e sur man ler// Så återigen ligger man här på sina knän o ber//
Vem e de som säger att livet e långtifrån hårt allt rullar på så lätt?// Vem e de o vem gav de rätt att kolla på maj snett?// Vem e de som sa att framtiden e framtiden det som har skett har skett?// Vem e de som aldrig suttit på sina knän o bett?//
Gång på gång gett upp på tok för lätt// Men säg vem e de o har de sett det jag sett// Offrat det jag offrat gett det jag gett// Velat fortsätta leva sinaliv i en kista som ett skelett// Naj det har de inte o ändå de snackar// O så fort de konfronteras, de tränger ihop sej och backar// O samma person gnäller om att du borde va tacksam men vem ska tackas// När det snackas bakom ryggen på en och det hackas// har nog me problem tyngda på dessa skulderblad// O de säger "ryck upp daj, le för fan, va glad"// --------------------------------------- Fortsättning Följer
name changed flow the same, shiiit nowadays it's hamidoS up in this bitch
|